Omstella kommer från 1 januari 2025 att gå över till Swedbanks utbetalningssystem SUS. För att kunna få eventuella utbetalningar direkt till ditt konto från Omstella efter det datumet behöver du vara ansluten till systemet. Du behöver endast vara ansluten till SUS-systemet, inte ha ett konto hos Swedbank.
Är du redan ansluten till SUS: behöver du inte göra något.
Om du inte är ansluten per 1 januari 2025 kommer eventuella utbetalningar på en avi fram till dess du registrerar ditt konto hos Swedbank. Avin behöver lösas in på Swedbanks hemsida och på samma ställe kan du koppla ditt kontonummer för framtida utbetalningar
Ditt kontonummer kommer att rensas från Omstellas system under januari 2025.
Följ länken nedan för att registrera ditt kontonummer och eller lösa in din avi: Swedbanks utbetalningssystem SUS.
Om du inte vill följa länken går du in på www.swedbank.se och söker på SUS eller kontoregister. Du loggar enkelt in med tex BankID även om du inte är kund hos Swedbank.
Om du har frågor eller funderingar välkommen att höra av dig till kontakt@omstella.se eller 010-1821120 kl: 10-12 eller 13-15.
Vänliga hälsningar
Omstella
Kontaktcenter
Telefon: 010-182 11 20
För mer information om vårt stöd, välkommen till vår hemsida: Omstella
Följ oss gärna på LinkedIn för uppdatering om vår verksamhet.
Så behandlar Omstella dina personuppgifter